![]() |
![]() |
ВходЗдравствуйте, Гость ( Вход | Регистрация )
|
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Приблуда ![]() Группа: Забаненые Сообщений: 11 Регистрация: 25.6.2009 Из: France Пользователь №: 8,627 Спасибо сказали: 0 Вставить ник ![]() |
Предлагаю в этом топике флудить на какие угодно темы)
и просто трепаться))) сорьки.. пьяна чуток |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Живу на АС ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 361 Регистрация: 1.5.2008 Из: Ярославль Пользователь №: 3,539 Спасибо сказали: 134 Вставить ник ![]() |
Ггг, я нафлудил...
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
прорвемся... ![]() Группа: [..AS..] Сообщений: 2,388 Регистрация: 6.9.2008 Из: Latvia Riga-Vangaži Пользователь №: 5,367 Спасибо сказали: 457 Вставить ник ![]() |
ага, класная идея, можно еще в теме Nexta 4.2, или 4.3 пофлудить, самое место
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Живу на АС ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 752 Регистрация: 11.12.2007 Из: Москва а так по всюду гы Пользователь №: 1,591 Спасибо сказали: 154 Вставить ник ![]() |
КОД <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html> <head> <!--HEAD-->'.$str['head'].' <!--HEAD--> </head> <body id="page_bg"> <div id="page_bg2"> <div id="wrapper"> <div id="register"> '.$str['register'].' </div> <div id="header-l"> <div id="header-r"> <div id="logo"> '.$str['logo'].' </div> <div id="banners-block"> '.$str['block']['banner'].' </div> </div> </div> <div id="menue-l"> <div id="menue-r"> <div id="toolbar"> <div id="nav"> <div> '.$str['menu'].' </div> </div> </div> </div> </div> <div id="shadow-l"> <div id="shadow-r"> <table border="0" width="100%" cellpadding="0" cellspacing="3"><tr valign="top"> <td> '.$str['block']['left'].' </td> <td width="100%"> <!--BODY-->'.$str['body'].' <!--BODY--> '.$str['block']['message'].' '.$str['block']['center'].' '.$str['module'].' '.$str['block']['down'].' <!--FOOT-->'.$str['foot'].' <!--FOOT--> </td> <td> '.$str['block']['right'].' </td> </tr></table> <div id="footblock"> '.$str['block']['foot'].' </div> </div> </div> </div> <div id="wrapper"> <div id="footer"> <div id="footer-r"> <div id="footer-l"> <div id="copyright"> '.$str['license'].' <br> Design by Centroarts on 40% © 2008 Creative Studio <br> '.$str['block']['time'].' </div> </div> </div> </div> </div> </div> '.$str['block']['variables'].' '.$str['block']['query'].' </body> </html> |
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
RZ Production ![]() Группа: [..AS..] Сообщений: 620 Регистрация: 30.11.2007 Из: План-план-дия Пользователь №: 1,483 Спасибо сказали: 67 Вставить ник ![]() |
тема несет необыкновенную полезность пользователям АС в этом разделе..
PS, когда пьян(А), лучше в интернет не входить а то мысли и поведение лезет, сам знаю (IMG:http://antislaed.net/style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Верстаю шаблоны под все... ![]() Группа: Дизайнеры Сообщений: 1,281 Регистрация: 16.7.2008 Из: Украина(Харьков) Пользователь №: 4,717 Спасибо сказали: 516 Вставить ник ![]() |
Обрывок. Часть 1....
У сигнально-блокувальних кабелях для кожної колії передбачається організація кіл: - Л, ОЛ - лінійні кола ув'язки сигнальних установок (передача інформації до попереднього світлофора про ситуацію поїзда); по цьому ж колу організовується передача на попередньо розташовану СУ інформації про вступ поїзда на БД (для початку подачі в рейкову лінію сигналу АЛС); - Б, ОБ - кола схеми виключення дозволяючого сигналу на світлофорі при втраті шунта на першій БД колії відправлення і на блок-ділянках з переїздом; - М, ОМ - кола схеми управління миганням жовтого вогню на предвхідному світлофорі; передача на станцію сигналів АЛС для кодування рейкових кіл маршрутів відправлення по неправильній колії; - И1, ОИ1 - кола схеми виключення дозволяючого сигналу на світлофорі при втраті шунта на передвхідної БД колії прийому; використовується також для передачі на станцію сповіщення про стан цієї БД; - И2, ОИ2 - кола передачі на станцію інформації про стан другої (дальньї) БД колії прийому; - ИП, ОИП - кола сповіщення на переїзд про наближення поїзда по правильній колії; - Т, ОТ - кола передачі кодових сигналів АЛС в рейкові кола переїзду; - НИІП, ОНИП - кола сповіщення на переїзд про наближення поїзда по неправильній колії; - НИ, ОНИ (ЧИ, ОЧИ) - подача сповіщення на станцію про стан першої і другої ділянки наближення неправильної колії; передача на станцію сигналів АЛС для кодування рейкових кіл маршрутів відправлення по правильній колії [2]. У цих же кабелях організовані з’єднуючі жили рейкових кіл: - П (П,М) - жили підключення генератора для живлення рейкових кіл А2П/Б2П. Для жил, що подають живлення із станції, замість букви П указується назва РК, контрольованої на станції; наприклад, 1НГ (П,М). Жили, до яких підключені генератор і приймач, позначаються по назві приймача; наприклад, 2А (П,М); - АР (П,М) - для підключення приймальної апаратури рейкових кіл А1П і А2П; - БР (П,М) - для підключення приймальної апаратури рейкових кіл Б1П і Б2П. У магістральному кабелі передбачається організація кіл: - Н, ОН - схема зміни напрямку руху; - К, ОК – кола контролю перегону схеми зміни напрямку руху поїздів; - АВС - аварійний зв'язок; - ДСН-ОДСН - зниження напруги на лампі світлофора й передача сигналів диспетчерського контролю; - ПГС – кабелі перегінного зв’язку. При розробці кабельної мережі жильність кабелів визначена по принципових схемах з урахуванням запасних жил. Довжина всіх кабелів визначається з урахуванням запасу та переходу через колію [2]. Обрывок. Часть 2.... Основу системи автоблокування без ізолюючих стиків з децентралізованим розташуванням апаратури складають тональні рейкові кола ТРЦ-3 (тональне рейкове коло з застосуванням апаратури третього покоління) і ТРЦ-4 (тональне рейкове коло з застосуванням апаратури третього покоління). (Додаток Е) Максимальна довжина рейкового кола ТРЦ - 3 у залежності від питомого опору ізоляції рейкової лінії від 0.01-1.0 Ом*км складає 150-1000 метрів для частот сигнального струму 420 і 480 Гц. ТРЦ – 3 можуть також працювати й у діапазоні 580,720 і 780 Гц Довжина рейкового кола ТРЦ-4 може знаходиться в межах 100 - 300 при опорі ізоляції від 0.05-0.35 Ом*км, для частот сигнального струму 5000 і 5555 Гц. ТРЦ – 4 можуть також працювати й у діапазоні 4545 Гц [2]. Необхідність в організації рейкового кола ТРЦ - 4 викликана тим, що у рейкового кола ТРЦ-3 є змінна зона шунтування, що досягає довжини до 120м від точки підключення колійного приймача. У результаті цього можливо передчасне шунтування рейкового кола поїздом, що наближається до прохідного світлофора, і вмикання на ньому забороняючого показання. Для усунення цього в зоні розташування прохідного світлофора рейкова лінія обладнається рейковим колом ТРЦ - 4, що має зону шунтування, не перевищуючу 15 м. Причому точка підключення генератора вибирається таким чином, щоб цей світлофор знаходився до неї на відстані не ближче 20 метрів запобігаючи його передчасне перекриття. Таким чином рейкова лінія кожної блок – дільниця перегону обладнується: у прохідних світлофорів – ТРЦ – 4 із двома приймачами, а інша частина – однією, двома і більш ТРЦ – 3. Винятком є рейкові кола ділянок наближення і віддалення перед станцією, коли ТРЦ – 4 не застосовується з тієї причини, що на межі перегінної і станційної рейкових кіл встановлюються ізолюючи стики. Апаратура РК містить у собі колійний генератор (ГРК), колійний фільтр (ФРК) і колійний приймач (ПРК). ГРК призначений для утворення і посилення амплітудно-модульованних сигналів. Він містить: генератор несучої частоти, генератор частот, що модулюють, попередній підсилювач, регулятор вихідної напруги, вихідний підсилювач. ФРК призначений для захисту генератора ГРК від струмів АЛС. Крім цього фільтр забезпечує необхідний опір апаратури живлячого кінця. В якості погоджуючого пристрою застосовано колійний трансформатор типа ПОБС-2. Для захисту апаратури і трансформаторів КТ від струму асиметрії, що перевищує допустимі значення, в схемі передбачений автоматичний вимикач типа АВМ-15А. Для захисту від атмосферних і комутаційних перенапружень та інших перенапружень на первинній обмотці КТ встановлюється розрядник типа РВНШ-250 [9]. Обрывок. Часть 3... 2.3.3 Лінійні кола Н, ОН - схема зміни напрямку; К, ОК - коло контролю перегону схеми зміни напрямку; Л, ОЛ (Додаток З) - лінійне коло ув'язки сигнальних установок (СУ) (передача інформації до попереднього світлофору про поїзну ситуацію); з цього ж кола організується передача на спереду розміщену СУ інформації про вступ поїзда на блок-ділянку (для початку подачі в рейкове коло сигналів АЛС); И, ОИ - коло схеми виключення дозволяючого сигналу на світлофорі при втраті шунта (на першій блок-ділянці віддалення від станції по колії відправлення і на блок-ділянці з переїздом це коло позначається Б-ОБ, а на передвхідній блок-ділянці по колії прийому И1-ОИ1); використовується також для передачі на передвхідну СУ сповіщення про наближення поїзда до станції за дві блок-ділянки по колії прийому; И1, ОИ1 - коло схеми виключення дозволяючого сигналу на світлофорі при втраті шунта на передвхідній блок-ділянці колії прийому; використовується також для передачі на станцію повідомлення про стан цієї блок-ділянки; И2, ОИ2 - коло передачі на станцію інформації про стан другого (далі лежачої) блок-ділянки колії прийому; Б, ОБ - коло схеми виключення дозволяючого сигналу на світлофорі при втраті шунта на першій блок-ділянці колії відправлення і на блок-ділянках з переїздом; М, ОМ - коло схеми керування мигаючого жовтого вогню на передвхідному світлофорі; передача на станцію сигналів АЛС для кодування рейкових кіл маршрутів відправлення на неправильний напрямок; ИП, ОИП - коло сповіщення на переїзд про наближення поїзда по правильному напрямку; НИП, ОНИП - коло сповіщення на переїзд про наближення поїзда по неправильному напрямку; Т, ОТ - коло передачі кодових сигналів АЛС в рейкові кола переїзду; НИ, ОНИ (ЧИ, ОЧИ) - подача сповіщення на станцію про стан першої і другої ділянки наближення в неправильному напрямку; передача на станцію сигналів АЛС для кодування рейкових кіл маршрутів відправлення по правильному напрямку. З'єднувальні жили рейкових кіл: П (П, М) - жили підключення генератора для живлення рейкових кіл А2П/Б2П. Для жил, що подають живлення зі станції, замість літери П вказується назва РК, контрольованої на станції; наприклад, 1НГ (П, М). Жили, до яких підключені генератор і приймач (зазвичай на блок-ділянці з переїздом), позначаються за назвою приймача; наприклад, 2А (П, М); АР (П, М) - для підключення приймальної апаратури рейкових кіл А1П і А2П; БР (П, М) - для підключення приймальної апаратури рейкових кіл Б1П і Б2П; К (П, М) - для подання кодових сигналів АЛС в рейкові кола А під час руху поїзда по неправильному шляху. Для ув'язки лінійних кіл з переїздом можуть додатково знадобитися наступні кола: ЗУ, ОЗУ - коло передачі з переїзду до попереднього світлофору інформації про стан рейкових кіл, контрольованих на переїзді, якщо вони входять до складу захисної ділянки; АП, ОАП (БП, ОБП) - передача на переїзд від впередістоячого світлофора інформації про стан рейкових кіл А1П (Б1П); застосовується в тому випадку, якщо переїзд розташований біля світлофору і для його роботи використовується ТРЦ4 сигнальної установки [2]. Все. нафлудился (IMG:http://antislaed.net/style_emoticons/default/laugh.gif) |
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
А нас мёдом не корми, Дай чего нибуть помалевать. ![]() Группа: Дизайнеры Сообщений: 3,009 Регистрация: 23.9.2007 Из: Казахстан, Жезказган Рядом с Байконуром Пользователь №: 967 Спасибо сказали: 1247 Вставить ник ![]() |
Андрей, а теперь всё по новой но с переводом на русский и английский.
|
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Живу на АС ![]() Группа: Администратор Сообщений: 2,898 Регистрация: 27.3.2007 Пользователь №: 1 Спасибо сказали: 1012 Вставить ник ![]() |
Вот мы и выяснили кто самый главный флудер.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25 April 2025 - 19:45 |